Tidigt!

Japp kunde inte sova mera vid åtta, så jag tog på  mig gå skorna och lite bekväma kläder för att ta mig en pw på 40 min vilket var super skönt!
Nu har jag intagit snart hela min frukost som består av havregryns gröt och en köpp kaffe!:)
Blir att slänga sig i duschen sen för att möta upp Sötaste Linda Nord för en tur fram på staden!
Sedan väntar jag nog på jobb mellan 17.30-19.15 idag, långt pass va ^^)
Jag har fått en intervju i Sälen nästa helg men är i stort behov av en bil just nu då jag inte vet hur jag ska ta mig upp, och nu håller jag fan alla tummar och tår att jag får jobbet. Men ingen idé att ropa hej ännu..
Men så jag måste som sagt ta mig dit!:) Annars kanske jag inte får något jobb..:(
Jag är så sugen nu på att flytta jag är färdig här känns det som,  jag vill komma till något annat och göra något annat.
sen så saknar jag han lite med kan ju ha med det att göra att jag vill flytta med.
Allt har gått väldit fort men det känns inget konstigt med det.
Allt känns så rätt tycker jag, jag är trygg och njuter av livet. Det känns som det lyser om mig.!:)
Kommer dock sakna alla här nere men jag finns kvar fast jag bor lite längre bort bara, det är bara att komma och hälsa på och jag kommer att hälsa på er!
Kommer defenitivt inte glömma er, har printat ut lite kort på er mina vänner, men vill ha kort på några till, så jag kan rama in och få ha som minne kvar sen två och ett halvt år tillbaka!:)
Men nog om detta nu, så måste jag faktiskt hoppa in i duschen! ha det bra nu alla där ute.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mich

Snuttfia! Kommer sakna dig bamse mycket :( Men är så glad för din skull! Och du känner helt rätt, det skiner verkligen om dig och det gör mig så glad :))<3

2011-09-09 @ 16:34:44
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se