Lördag!

Japp och nu är det minusgrader i transtrand mycket mysigt kan jag tala om, men det var lite kallt i sängen i morses tur att jag hade en vovve och dubbla täcken..:) haha
Frukosten är intagen och förkylningen har fortfarande inte försvunnit.
Snart är det prommis i det härliga höst vädret.:) Längtar så tills snön är här!
Igår hann jag med mycket kan jag tala om..
Jag hann med att gå ut med vovvarna, panta burkar, handla, baka, laga mat, grundstädat toalett sovrum, hall och kök.. och sen blev det bio mys med jägarna 2, och en sväng förbi hemma hos Lotta med familj. Sedan blev det hem och snutta kudden.
Vaken nu vid åtta och dags att gå upp tyckte min kropp, för jag kunde inte sova mera.
Idag håller vi alla tummar och tår.
Måste verkligen få det här jobbet, vill ju inte stå utan jobb i vinter direkt..
Aja nu måste jag ut med doggisarna:D
Puss och kram på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se