hejsan svejsan!

Försökte skriva ett inlägg här om dagen men då raderades allt och jag vägrade skriva om det.. och det låg inte i historiken heller så jag gav upp.. Därför som jag inte har skrivit sen dess.
Det har hänt ganska mycket det senaste nu tycker jag.
Jag har nästan blivit helt frisk, jobbat stortsätt hela helgen, varit på intervju, firat, jobbat lite till..
Så igår när jag var hemma och ledig så vakna jag vid tio tiden men gick inte upp förens kl var runt två tror jag. :) Man får faktiskt slappa ibland!
Intervjun gick bra tycker jag så nu känns det som jag har allt under kontroll det lät verkligen inte negativt för detta jobbet heller, kanske inte skrivit innan men jag har fått ett jobb än så länge men det andra som jag var på såg väldigt lovande ut så de skulle bara kolla lite saker så hoppas på ett helt klart besked denna veckan eller nästa!:)
Snart flyttar jag upp och hem till mitt kära dalarna igen! Som jag längtar hem, men ack som jag kommer sakna alla mina vänner här nere.. Och några speciellt extra.. Tankarna och verkligeheten har kommit ikapp mig nu och jag har verkligen insett att jag ska flytta. Känts som jag har levt i en bubbla sen i augusti men nu i helgen så kom allt i fatt mig och jag insåg vilka fina vänner jag har här ner och tårarna kom sprutandes. Kommer sakna er massor! och hoppas att ni kommer upp och hälsar på mig! Jag kommer komma ner och hälsa på er så mycket jag kan och har tid!:) Saknar er redan fast jag inte har flyttat ännu, hur ska det bli då när jag verkligen flyttat!
Aja nog om det!:)
Igår så var min bästaste vän Johan här och hälsade på! Det blev lite matlagning i form av pannbiff med sås och potatis, och han fick baka en snickerskaka som jag gjorde sista touchen på då det blev lite knas..:) men det var väldigt trevligt att ha honom här. Dock somnade han i soffan som vanligt men det gör inget.
Sedan blev det kvälls mys med idol och lite andra serier när johan hade åkt till jobbet och jag blev själv..
Låg och drömmde mig bort lite om allt mellan himmel och jord!:)
Jag kom fram till att man ska vara rädd om det man har alltså människorna i livet, för en dag kan det vara försent!
Sen vill jag åter igen tala om att jag tycker väldigt mycket om min Fredrik!
-Och snart bor jag hos dig gubben! :)
Nä Dags att ta tag i dagen nu har jag babblat nog! hej svejs puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mich

gullis <3

2011-09-27 @ 20:02:56
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se