Tisdag och Rättvik!

Japp är i Rättvik och hälsar på en sväng denna veckan! :) skönt att se lite folk igen, det saknar jag i Sälen allt.
Men åker hem snart och hälsar på er alla där!:) vi syns om 9 dagar!:)

Var och träffade min älskade mor igår, välbehövligt, har saknat henne massor!) fika och lite tjöt!
Sedan blev det middag hemma hos fredriks mamma, och en lite sväng till Thomas och hälsa på. Blev en tidig kväll igår, as trött..hehe.
Vill att det ska bli lördag faktiskt då det blir lite fest!:)

Just nu är freddan ute och byter till vinterdäck sen ska vi allt ta oss till sågmyra och lager 157;) ska bli skoj att titta lite iaf!:) ha en fortsatt trevlig eftermiddag mina söta!
Saknar min fruga och min gubbe i lich, men Kramkalas när jag kommer!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Michelle

Min lilla krämbulle! Tänker jämt på dig <3

2011-11-17 @ 17:44:22
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se