Måndag

Japp och snöööööööön har äntligen kommit men nu håller vi verkligen tummarna att den ligger kvar!:) är så glad, blir som ett litet barn när snön kommer!
I helgen har jag varit och träffat på mina gamla kompisar i Bjursås, och vi tog en trevlig middag och ute kväll i Falun i fredags.
I lördags så kom min kära sambo och goding hem ifrån sin kryssning och hade lite presenter till mig:D wiho!:P Parfym och snus!:) bilder kommer lite längre ner.
I dag sitter jag och väntar på samtal om att få börja jobba denna veckan lite hoppas jag på iaf! men vi får se vad som händer.
Sitter just nu och lyssnar på Nickelbacks nya skiva AWESOME måste jag säga:D och Takidas nya skiva är fan inte fy skam den heller. Gah nu får säsongen komma igång, jag är så sjukt taggad för allt som har med jobb och träffa nya människor att göra!:) Så nu kör vi igång eller vad säger alla där ute?! Ha en fortsatt trevlig måndag, för det ska jag ha!:) pussar och kramar från mitt egna vinterland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se