Glad tjej har jag varit idag!

Japp det har jag verkligen varit!
Har haft en as skoj helg för det första, och jag börjar slappna av!:)
Har även fått reda på idag att jag fått heltidsjobb på Skotercenter!:) och kommer få jobba bar m.m! Awesome! Detta kommer nog bli en super bra vinter!:)
Hoppas på att få börja jobba denna veckan, men ska inte ropa hej ännu!
I morgon ska jag ringa lite, och försöka träffa Stefan som ska jobba uppe på HC i vinter fick jag veta igår. Ska bli skoj att se lite kända ansikten.

Kan även tala om att jag tycker om min Fredrik väldigt skarpt!:) och vovvarna med!:)
Vi har hunnit med att laga pannbiffar,sås och potatis. Sen har jag bakat lite med!;)
Saknar mina hjärtan i Lidköping "mitt andra hem" massor!<3 om det inte blir jobb denna veckan så far jag på torsdag och kommer hem söndag!:)
Men nu får ni sova så gott Natti natti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se