5 år har gått

Sen jag gick ut gymnasiet.. sitter och snackar minnen med mina gamla klasskamrater..
Skrattar så jag dör.. vad mycket tok och vad mycket bråk för inget:D fy fan vad skoj.
Saknar gymnasie tiden, snart dax för en reunion!
Underbart, skrattar så jag kissar på  mig nästan..
Bilden nedan är ifrån skoltiden:D
Aja snart är det dags att slå fegis i tekken, hoppas verkligen att jag vinner:D haha.
Har pratat med min käre far i dag också, vilket är skönt att höra i från honom.
Blev lite orolig nu när tsunamin var i japan man vet aldrig vad som kan hända.
Har även skrivit en massa med min gamla barndomskompis som ska med till Turkiet, kommer bli hur sjukt kul som helst!
På torsdag åker jag till sälen med jobbet och jobbar till söndag.. ska bli sjukt skoj det med.. nu börjar bara roliga saker.. och sen har jag varit duktig idag och bokat tandläkar tid.. kommer bli en dyr historia men det måste göras..
idag är en ganska bra dag. hoppas att hela veckan blir super:D jobba en massa men det gör inget.. jobb är bra. men måste försöka tvätta innan jag åker..:D
nej nog tjatat kanske skriver senare:D tjingeling cykel pling:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se