Semester, värme och avkoppling.

Tänk om man kom iväg på en sol resa bara för en vecka eller två.
Det skulle göra så skönt för själen!
Vill verkligen åka nu, helt nu i dag.
Önskar verkligen att jag hade pengarna, då hade jag inte tvekat alls.
Tagit med mig någon och bara dragit.
Lite heeling för själen, bara att få koppla av, sova, sola, äta gott och bara försöka finna ro i kroppen.
Jag drömmer mig bort oftast men kommer ingenstans.
Jag vill verkligen komma till ett varmt land och bara få känna Värmen, avkopplingen och inga måsten..
Bara känna att det är här gör jag för mig själv, och för att jag ska må bra!
Jag vill åka bort nu, snälla någon ta mig bort en för en stund. Känna sig fri och levande.
Jag drömmer mig bort och hoppar in i duschen, tänker att jag ligger på en varm sandstrand och spretar med tårna.
Jag vill se solnedgången.
GAH ge mig! Snälla någon uppe där i himelen eller vart som hellst, jag vill åka.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja följ med till turkland v 18 sötfis ;)

2011-02-18 @ 22:02:23
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se