Everything is worth fighting for in this life, but right now I'm fighting for myself!

Jag har inte skrivit på ett tag igen.
Men jag är otroligt glad att jag har min familj och min extra familj nära mig!
Ni är otroliga, och älskar er!
Idag har jag faktiskt varit duktig. Och jag är faktiskt lite stolt över mig själv, svårt att inse men jag är faktiskt det.
Jag ska belöna  mig med tända ljus och mys i soffan med varm choklad.
Kanske får jag kramas lite om jag har tur men man vet aldrig.
Har varit och blivit huggen i armen i dag på guldvingens vårdcentralö, ajaja haha och mamma nålen var jäääääääätte stor! haha:)
På torsdag kommer Conny ner, åh vad jag längtar att få se ett ansikte som jag har saknat så.
Och håller tummarna att min far kommer ner nästa vecka och hälsar på!


"Idag är en bra dag"
Everything is worth fighting for in this life, But right now i´m figthing for myself
And I will fix this.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är bra, Anna. Du är viktigast i ditt liv, och dig ska du ta hand om :)

2011-02-15 @ 18:17:06
URL: http://elinmskagerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se