everything feels like an eternity..

Jag har haft fullt upp hela helgen.
Jag har jobbat för fullt, så jag har inte haft varken ork eller lust att skriva här när jag har kommit hem från jobbet. Då har det blivit att umgås med underbara människor.
Men uppskattar söndag kvällen som kom med stormsteg, för att jag är ledig i dag måndag.
Hur skönt som helst.
Är ute i min fristad, kopplar av och lyssnar på musik och bara är!
Skönt att bara få komma hit och inte göra något..
Sovit ut har jag gjort men ändå är jag trött och sliten.
Idag är en lagom bra dag, har inte haft någon super dag sen i ondsags men det är skönt att inte bara ha något planerat.
Måste verkligen lära mig det.. Men vi har bokat SwedenRock nu ska bli såååå jävla skönt att komma iväg..
Sedan har jag planer på att verkligen följa med min stora syster och några vänner till henne, till turkiet.
Men det blir vecka 18.. Jag hoppas verkligen att jag kan följa med..
Måste börja tänka på mig själv, och det ska jag verkligen ta tag i.
Mycket som snurrar i huvudet men jag vet egentligen inte vad jag tänker på, och ja det kanske verkar som jag pratar i koder men jag vet inte själv..
Men allt ska bli bra till slut jag lovar! Jag ska fixa detta! måste intala mig det därför säger jag det så ofta!
Men nu får ni har det bra!
Saknar mina vännger där hemma massor, nu får ni faktiskt ta och komma ner snart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du fixar det, puss!

2011-02-28 @ 22:42:05
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se