bara en 4,5

Ja, idag har inte tankarna varit på topp.
Men har haft underbara människor runt mig hela dagen.
Har haft en skön helg med nära och kära.
Har njutit, och känt att jag verkligen kunde koppla av.
Men idag kändes det inge bra, men nu börjar det kännas lite bättre.
Dagarna kommer och går som en bergochdalbana men det är väl så livet gång är.




Inatt kommer sängen kännas extra tom, har blivit lite väl bortskämd det senaste.
Men jag har behövt den närheten och värmen nu det senaste.
Känner mig dock lite ledsen och tom, men har gjort det hela dagen.
I morgon är dock en ny dag med nya möjligheter och nya tag!
Tankarna, har snurrat någon tår har kommit, men jag har haft en underbar vän som har inte behöver ställa konstiga frågor utan bara lyssnar lite.
Jag ska fixa detta och det ska jag banne mig göra.
Och jag har insett, men det har tagit tid.
Är så glad att jag har hela min familj som finns här för mig.
Och mina underbara vänner, fast ni kanske inte vet allt så finns ni till och bara är ni!
Jag vet att det är mina vänner.
Men har en familj till som står mig väldigt nära, som jag tackar av hela mitt hjärta, att ni ställer upp och ställde upp just då!
Ni är underbara!

Nu ska jag ta mig i kragen och somna till en go film, så jag kan möta en ny dag med nya möjligheter.
God natt där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se