Wieeeeeeeee

Har varit duktig i dag, trots att jag gick upp sent så har jag fått mycket gjort.
Har Bäddat sängen, diskat, dammsugit och bakat + diskat igen..
Sen har jag bjudit på fika och varit ute och fikat  på stan!:)
Spelat lite tvspel har jag hunnit med också!:)
Har pratat med min underbara stora syster också massor idag:D hehe Vi taggar som tusan till Turkiet..
Hjälp vad tiden har gått fort och vad fort det kommer gå tills vi är  där:D
Galet...Lyssnar på massor av bra musik.. Snart ligger vi på playan och sörplar öl i solen:D
IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Igår var jag och gjorde en sak som jag kände var jobbig men som jag behövde, och det lilla stärkte mig ganska mycket. Men kändes knasigt ändå.. Blandade känslor..
Men jag ska fixa detta, jag ska! Det som inte dödar det härdar så att säga.
Men jag är stark, jag fixar detta.. och ska arbeta med vissa saker.:)
Ha det bra nu..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jääääääääääääääääääääy, Alanya snart är vi där :=)

2011-04-05 @ 20:14:08
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se