Helgen som varit..

Ja du det har varit en blandad helg tycker jag.. har först och främst försökt bli frisk, vilket känns helt omöjligt då jag är fortfarande igen bommad i öronen.. men men..
Jag ska nog få skriva på ett kontrakt i veckan, och då kanske jag får ett datum också när jag får flytta..
Står verkligen inte ut en minut till, men måste göra det.
Tack för det stöd jag får av de jag har pratat med..
Ni vet att jag fixar detta, när jag tvivlar så vet jag att ni finns där för mig. Och det värmer gott i hjärtat.
Alla där hemma som vet hur jag är..Saknar mina föräldrar och mina syskon något enormt men ni finns i mitt hjärta och jag vet vart jag har er.



Sen finns det en familj som ligger mig varmt om hjärtat som har ställt upp, när jag har behövt gråtit ut på en axel.
Fått rensa tankarna, skratta och bara få va.
Kan ringa mitt i natten och bara få några timmar att andas ut på, sover tryggt, Får bara vara mig själv.
Detta är min fristad, kommer liksom inte på  något bättre ord. Det finns liksom inte tillräckligt med ord för mig att förklara. Ni är underbara på alla sätt.
Ett stort Tack för att ni finns.
Mina föräldrar och syskon bor långt bort men jag vet vart jag har dom, och ni har fått mig att känna mig som en av er.
Jag finner en trygghet, ett lugn när jag bara får vara. Just nu är ni mitt andra hem också, jag bor mer här än där jag är skriven. DET kan jag säga gör mig mycket.  Men snart blir allt bättre, och jag får stå på egna ben
Längtar sjukt mycket.
Men tills dess ska jag försöka stå ut med det som händer, men här får jag pusta ut.




Ha det så himla bra nu,och god natt från mig här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se