Regnbågens.

"Jag vill ge dig regnbågens alla färger.
Jag vill ge dig värme och kärlek.
Vill ge dig himelen, havet och livet.
Hade jag kunnat så hade jag gett dig hela världen, men jag kan inte.
Så mycket känslor, så mycket ord som behöver komma ut, men jag vågar inte.
Vågar inte släppa in, inte hela vägen.
Jag är rädd att vi river murarna, och sårar oss båda, trots att vi vill men ändå inte kan.
Jag önskar att jag var hela världen och ge dig mig själv.
Men det går inte just nu, ändå kan jag inte sluta tänka på dig.
Det första jag gör när jag vaknar, det sista jag gör innan jag somnar.

Tänk om allt var lika underbart som regnbågens alla färger.
Tänk om allt kunde vara lika lätt att sätta färg på, och kunna få ge bort det till någon.
Du är någon, jag vet att livet är inte en dans på rosor.
Jag vill ge dig regnbågens alla färger.
Jag vill ge dig värme och kärlek, allt det dära.
Men kan inte om du inte är mottaglig för det ännu och jag är inte redo.
Men glöm inte att du är en ängel, en ängel sänd från ovan."
Jag vill ge dig regnbågens alla färger.
Jag vill ge dig värme och kärlek.
Vill ge dig himelen, havet och livet.
Hade jag kunnat så hade jag gett dig hela världen, men jag kan inte.
Så mycket känslor, så mycket ord som behöver komma ut, men jag vågar inte.
Vågar inte släppa in, inte hela vägen.
Jag är rädd att vi river murarna, och sårar oss båda, trots att vi vill men ändå inte kan.
Jag önskar att jag var hela världen och ge dig mig själv.
Men det går inte just nu, ändå kan jag inte sluta tänka på dig.
Det första jag gör när jag vaknar, det sista jag gör innan jag somnar.
Tänk om allt var lika underbart som regnbågens alla färger.
Tänk om allt kunde vara lika lätt att sätta färg på, och kunna få ge bort det till någon.
Du är någon, jag vet att livet är inte en dans på rosor.
Jag vill ge dig regnbågens alla färger.
Jag vill ge dig värme och kärlek, allt det dära.
Men kan inte om du inte är mottaglig för det ännu och jag är inte redo.
Men glöm inte att du är en ängel, en ängel sänd från ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se