Nattsuddare..

Japp, men nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig!
Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket på slutet, men jag har varit en upptagen kvinna.
Jag jobbar som en gnu just nu, och så.. Vart i gbg en vända och jobbar ganska mycket, åker ner i morgon igen och kommer hem på fredag eftermiddag, då jag tänker bege mig till Jönköping med lite goa människor, och hälsa å syster yster.
Dock jobbar hon, men tror vi kan roa oss ändå!
Fest på fredagen, sen blir det nog att gå runt lite på a6 och kolla lite..
Skulle behöva gå in och kolla lite på ikea! men jag måste hålla i pengarna nu när vi ska boka resa också!
För åka ska vi göra.. om det så blir Thailand eller canarieöarna det får vi fan se.
Bara vi kommer iväg!
Men nu ska jag ta och dejta kudden.
Sen ska jag mysa en sväng  och sova igen en stund, sen blir det raka vägen ner till göteborg!
Men ha det så bra nu så skriver jag när jag inte är lika upptagen i jobb och sånt!
GOD NATT puss till min kära familj! ni betyder mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se