Fredag!

Japp det är det nu igen, galet vad veckorna flyger fram.. fattar inte..:)
Jag jobbar på som vanligt, har börjat simma, promenerar väldigt mycket och rider.
Vilket är helt underbart.. får se om ryggen blir bättre men de säger ju att det är bra träning så får hålla tummarna om att det blir det:)
Har nyss duschat lite, ska göra mig i ordning, sen dra till bussen och jobba..:)
Kan det inte vara lite bättre väder ute blir så trött av detta vädret..
Tänker lägga upp en ny text jag har skrivit=) Vet inte om den vart så bra men men lägger upp den iaf!
Ha en bra dag nu!
Ser stjärnorna ovan.
De blinkar och är vackra.
Lägger mig ner i sommarens gröna gräs och blickar uppåt.
Drar in den friska luften.
Blundar och kollar upp igen.
Ser stjärnorna ovan.
De tindrar och blinkar.
Drömmer mig bort till rymden, Jag flyger runt bland stjärnorna.
Det är klarare nu, helt underbart.
Jag känner friheten.
Jag vaknar till och inser att jag fortfarande ligger i gräset med den friska luften.
Men jag känner fortfarande Friheten.
Tar ett djupt andetag och blickar upp igen.
Jag ser stjärnorna ovan.
De blinkar och är vackra.
Känner mig fri.
Jag är fri!



Kommentarer
Postat av: Linda

Kevin tackar massor puss

2010-11-22 @ 22:55:18
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se