Tjolahopp...

Happ nu drar jag igång och jobbar mycket igen.
I dag jobbar jag 15- 00 och sen i morgon så kör jag vaken natt, Lördag-söndag , söndag-måndag.
Så dessa dagar kommer ni inte få tag på mig förens på kvällen, för jag lär ju sova nån gång det gör jag givetvis på dagarna.. hur nu detta ska gåå...
Morgonpigg som man är och inte natt uggla men men det får la gå!
Jag blir mer och mer kär i min grabb, han är den bästa som finns, han förgyller mina dagar.
Han finns alltid till när man mår både bra och dåligt.
Jan står alltid fast vid min sida i vått och torrt..
Har aldrig varit så här kär i någon förut...=)
Nej nu ska jag göra mig i ordning, för jag börjar ju jobba snart som sagt, försökte vända på dygnet i natt men gick inte speciellt bra. Fick faktiskt tvinga mig själv att sova till kl 11 idag för att jag ska kunna sova när jag kommer hem i helgen efter natta arbetet!.
Men men..
Have a Nice Day.. *solen kikar fram i bland också..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se