Soliga onsdag:D

Japp, i dag skiner solen för fulla muggar..
Vill nästan sätta mig på balkongen och känna värmen i mot mitt ansikte.men det är dock inte så varmt ännu:D haha
Jag har jobbat lite men vart lite ledig också faktiskt vilket är väldigt skönt.
Att komma ikapp sig själv är rätt skönt, men givetvis åkte jag på en dunder förkyldning, men nu är den på väg bort.
Gud, vad jag saknar alla hemma nu, vill verkligen träffa er.
Speciellt mosters monster som bara växer och växer, fy bubblan vad stor du börjar bli. :D
Nu ska jag ta och dricka lite kaffe så jag vaknar till liv, ska på möte kl 14, sen blir det till att jobba efteråt, gött gött.. Vet inte vad jag ska hitta på bara men det löser sig.
Jag var hos patricia i måndags och rättade till hela frisyren så nu ser jag inte ut som en punkare längre, nu är det faktiskt samma längd på båda sidor, och lite längre fram.
Och ja, jag var där igen men jag lägger hellre pengar på håret än något annat, det väljer jag själv!
Föresten var på fest i lördags, trevligt trevligt, hos K och C, var meningen att jag skulle jobba men fick i sista sekunden reda på att jag inte skulle jobba helt plötsligt..*morr* sa jag när jag hade tackat nej till två andra jobb och så får man reda på detta i sista sekunden, jag var ju inte allt för glad.
Men jag surar inte länge, så jag var på fest i stället.
Men nu ska jag sluta att tjöta hål i huvudet på er. FAN vad skoj det hade varit att åka upp på vasalopps  helgen denna helgen.. träffa alla hemma.. nej nu måste jag sluta snacka.. hoj hoj så länge..
Bjuder på en bild.

Kommentarer
Postat av: TvillingSyrran

va snyggt det blev :D

2010-03-03 @ 13:50:15
URL: http://malinlindalundin.blogg.se/
Postat av: mamma

Jätte snyggt

2010-03-03 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se