God morgon,

Vad är mer härligt än att höra fåglarnas kvitter och solen som skiner,  det är fan det bästa som finns!
Har varit vaken sen halv åtta, gött att vara uppe i tid!
I dag trodde jag att jag var ledig, men nu har de ringt och undra om jag kan jobba på Villa för det var någon som var sjuk, och vad gör man inte:D klart man ställer upp:D
Pengar, är pengar, och det behöver alla!
Längtar till valborg, och hoppas att det går igenom och att ni kommer ner.
Mamma jag vill verkligen.
Tack för kvällen i går mina vänner K & C var väldans trevligt!
Måste vi göra om, mycket skratt och tokerier, det är det bästa som finns!
Med goda vänner dessutom.
Nej nu ska jag göra mig i ordning, plocka lite innan jag börjar jobba.
LÄskigt med ett nytt ställe! hahah tänk om det  skiter sig helt.. fy bubblan!
Hojt hojt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se