God kväll, eller natt..

Ja, det beror på vad man föredrar, för mig är det mitt på dagen, med tanke på att jag jobba natt i natt som var också.
Sitter just nu på jobbet och ska jobba min andra natt i rad, var dock lite kämpigt att gå upp i "morse" (15.45).
Men nu är jag rätt pigg faktiskt, vaken natt. Galet lugnt, men än är inte natten över.
Vad har jag mer gjort i helgen hm inte så mycket faktiskt, jobbade på Cafét i fredags sen så försökte jag vända på dygnet så gick och la mig väldigt sent i fredags/lördags:D..
Vakna och var och käkade med min darling, sedan vart jag lite mer trött i mössan så sov två timmar till.. vaknade 18.30, för att sedan bege oss till K o C på lite melodifestivalen innan jag skulle vidare till jobbet i går, medans de andra gick vidare till förfest och krogen.
Kusligt här ibland tycker jag, men det är ju f ör att jag är så rackans mörkrädd, tror ju att någon ska komma och äta upp mig, fast det igentligen inte är något farligt..haha
Men skrämmer upp mig ändå.
Längtar till Valborg massor, håller verkligen tummarna för att ni kommer Mamma och Christer, Malin och ja det vet ni inte:D.
Men nu ska jag göra något vettigt, ha det så bra så länge! pusss kram och god natt för er som ska sova

Kommentarer
Postat av: malin

haha "och ja det vet ni inte" :P haha ;););) JAG VET

2010-03-15 @ 20:09:00
URL: http://malinlindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se