väntar väntar..

på godkännande på att börja träna, men funderar på att smyg starta, men vet inte vart jag ska ta kort någonstans, vill ju köra någon form av body pump igen som jag körde förr..
Så himla skönt att göra slut på kroppen, och sen blir jag fruktansvärt mycket piggare.
Kanske ska smita förbi på korpen och kolla vad de har för pass och för erbjudande till just mig:D haha

Nån som kan tipsa om något?
Är sjukt taggad, känner som jag kände när jag höll på som mest att träna!
Galet bara ivrig att komma igång!WIIIEEE

kramis så länge

Kommentarer
Postat av: Camilla Fransila

Ställen som finns i stan med pass är nog Korpen, Sirius och Friskis & Svettis. Tidigare har jag gått mycket på F&S, något som passade mig jättebra. Jag hoppas du hittar något men var försiktig med ryggen bara.. Kram Camilla

2010-01-21 @ 15:21:52
URL: http://frufransila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se