usch..

Jag kom hem för  en timme sen, nu går jag och lägger mig.
Magen gör uppror, och jag mår illa..
Får se vad som händer under natten.. jag har varken tid eller råd att bli sjuk nu, plus att vi ska till K o C i morgon och ha trevligt..
Jag är ap sugen på en sprite..
undrar nästan om jag ska åka till någon mack och handla detta, då allt är stängt runt i kring..
Någon som har sprite hemma?
Janne gick precis ut med sin kusin, de har suttit här och spelat musik, så skönt att njuta av lugnet och bara ta det lugnt.
Men nu hör jag att grannen spelar musik på högsta volym, undra om jag kommer att få någon sömn överhuvudtaget i natt..
Jobb i morgon igen, c ya!
G´night!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se