sova?

Jadu, jag har nog inte sovit såå himla bra i natt, för jag är f*n fortfarande trött men jag gick upp vid halv tio tiden, men as trött ändå..
Jag tror det vara någon som var och hälsade på oss i natt när jag skulle sova.
Kändes som det var någon som "vakade" brevid sängen, jag kunde inte riktgit slappna av.
Det är ju så att jag brukar hålla om Janne när vi sover, men i natt fick han göra det på mig för jag klarade inte av att somna för jag kände mig bevakad.
Det skulle inte förvåna mig om det var Kajsa eller Lena, eller kanske Sofia som var och hälsade på eller varför inte någon annan.
Så jag har verkligen sovit oroligt i natt..men men får se det på ett positivt sätt!

Ska snart börja göra mig i ordning, ska iväg och luncha med Karin och Kristoffer.
Sen är det jobb som står på schemat, i dag börjar jag visserligen bara 15-24..
Men i morgon blir det 11-24 eller 01. det vet man inte.
I dag är jag så där, älsklings sjuk,ligga i famnen och bara bli omhållen, men det är nog bara för att jag inte har sovit så skönt i natt.
Men det går över.

Måndag snart, jag ska klippa mig och umgås med Patricia, och Janne ska börja tattuera sig.
Vi har börjar fundera på att titta på en resa i april/maj, ska bli skönt att komma i väg om vi kommer i väg.
Sen vill jag verkligen åka till Thailand i november eller januari, för december går nog inte med tanke på att det är så mycket jobb...
Nej nu ska jag äta upp min banan, för att sedan fixa till mig..
Så denna helg är = Jobb som alla andra helger.

Nej, ha det bra nu, puss och kram och trevlig helg.
Kom gärna förbi och säg hej på Café o Bar i helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se