off to work!

Yepp yepp. Nu blir det jobb fram till klockan 17.
Undra vad vi ska hitta på i dag då.. Då jag jobbar som personlig assistent i dag.
Längtar redan hem till sängen fast jag inte ens har åkt ännu.. hur ska detta sluta..'

Igår hade vi bara en mysdag, gick upp när vi vaknade, duscha när vi orkade bara myste..
Skönt att få rå om varandra lite i bland bara vi själva kan jag tycka.
Sen i går kväll, så begav vi oss till Karin och Christoffer för en mysig film kväll med komedi och skräck, kina mat och gott skratt..
Längtar redan tills lördag, då vi är bjudna hem till dem, och ska spela sällskapspel och laga mat ihop, och självklart slinker det nog ner ett och ett annat glas vin.
Ska ta kort så det blir bildbevis när vi blir "osams" hahahaha:D

Nej, jobbet kallar mep mep!
Säger till tjejerna som ska till London i dag, ha såå himla mysigt nu! det är ni värda!

Kram kram så länge
Saknar min mamma..
Ps, Pappa du kan väl sola lite åt mig också:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se