Lördag..

Japp som jag skrev förut har det varit en underbar dag, inte så farligt kallt..
Vi gick ner på stan för att träffa upp våra nyfunna vänner, för att planera kvällens drickande på systembolaget.
Sedan så gick jag och Janne och käkade lunch på Café O Bar där jag även jobbar..=)

Tog en prommis hem och vilade lite på soffan,medans jan banan gick och pantade purkar (petflaskor)haha=)
Vart vila en stund, hoppade in i duschen och vart kvar där i nästan 45 minuter tror jag.. älskar att duscha länge! tur att man inte betalar för vattnet..
Nu är vi redo för att åka och dricka lite vin och spela spel..
Väntar på att vännerna ska bli klara bara, inte vill vi stressa dem:D

Så vi hörs och ses i vimlet.. får se vad kvällen har att bjuda på :D;)
Puss och kram till er där hemma och ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se