Ledig..

Japp jag är ledig i dag, usch vad jag sover länge nu för tiden, inte tycka om..
Men vakna på världens nästan bästa sätt i dag, pappa ringde i från Thailand och sa hej!
Hihi han ville att vi skulle bli lite avundsjuka och inte säga att han har blivit brun *BLÄ* haha.
Jaha igår så var jag och jobbade en liten sväng, men det var en liten sväng också!=)
Sen drog vi till Strand/rymnd, tog tre öl sen gick vi hem och slockna på soffan, eller inte jag men Jan banan.

Undra vad man ska hitta på i dag då?
Någon som har något förslag.. för jag har då noll förslag..
Funderar på att ta mitt feta ar*le och gå ut och gå en sväng, kan vara skönt.
Det är nog bara -1 grader ute så man får väl kanske gå ut och röra på sig då.
annars ska jag nog skura golvet lite, en aningens skitit kanske!?=)

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe, drömma mig bort till ett annat land med sol och bad,och göra någon nytta!
Älskar Jan banan!
Sen kom jag på en sak, jag ska till världens bästa frisör på måndag, och janne ska börja på sin jätte tattuering på ryggen på måndag..=)
Kommer bli jätte bra!
Måste också boka in en ny tattueringstid!
XoXo
;)



Kommentarer
Postat av: Camilla Fransila

Hej där!! Du undrade vart jag tränar. Jag har precis gått med i Xtravagansa, du kanske har sett annonser i tidningen om dom. Det är en viktminskningsgrupp där dom oxå har gym och endel pass som man kan boka in sig på. Mitt mål är att gå ner i vikt och sen lära mig att hålla den, för det är nog ändå det sist nämnda som är svårast. Hoppas du får en bra ledig dag, Kramen från mig!!

2010-01-21 @ 12:53:20
URL: http://frufransila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se