HEJ!

Hoppas att allt är bra med er!?
Med mig är allt toppen, hade en svacka igår men i dag är allt på topp.
Ska jobba som personlig assistent hela helgen, undra vad vi ska hitta på :D
Har nyss ätit en dunder frukost,  med två rostade nyttiga mackor med leverpastej och gurka, två stekta ägg, och kaffe, Juice!
Smaskens, sen har jag hunnit klätt på mig och vikt tvätten, diskat, nu är det bara resten kvar.
Tvätta här om dagen.
Har börjat vänja mig med frisyren och med färgen trotts allt!=)
Frisyren gillar jag skarpt! =)
Tänkte även lägga in några ord för Camilla www.frufransila.blogg.se som behöver all pepp hon kan få, jag vet att du kommer att lyckas, för du har viljan i dig, för det har alla, men man måste hitta den och hålla den glödande!
Jag tycker ni går in på  hennes sida för att peppa henne!
Lyssnar just nu på musik för fulla muggar innan jag börjar jobba rätt gött faktiskt, ska snart ställa mig och göra i ordning håret, jag behöver iaf inte borsta håret längre vilket  är skönt!
Just nu är det Alexandra Burke -bad boys  som jag spelar på högsta volym i högtalarna.=)
I kväll blir det lugnt, upp tidigt i morgon och jobba, sen är vi bort bjudna till världens bästa Karin och Christoffer.
Ska verkligen bli mysigt, då får karln gå på bolaget i morgon då för jag hinner inte i dag.
Ha en bra helg nu om jag inte kommer in och skriver mera nu förens på måndag.
Tjo och tjim moppe trim!

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack, vad du är gullig!! I går gick dagen faktiskt lättare mådde oxå bättre. Jag hoppas det fortsätter så. Jag hoppas du får en superbra helg, kramar från mig!!

2010-01-29 @ 11:58:19
URL: http://frufransila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se