Flitig i dag.

Japp det är jag faktiskt, har hunnit städa bort alla julsaker också i dag, dock lite tråkigt tycker jag för det är såå mysigt med alla julsaker, men de måste ju bort nu när julen är borta..!
Nu ska vi bara rensa ut skiten som ska på tippen någon gång också!
Bara att skicka i väg..
och kanske gå igenom Förrådet, för det ser det utsom det är en bomb som har slagit ner:D

Plus att jag varit flitig att skriva på bloggen också! hehe=)

Har bäddat rent i sängen och diskat och grejjat dammat. nu ska jag snart sätta fart och laga mat!
Men största hjälpen jag har fått genom denna dag att städa, är att jag har en sån knäpp syster!
Och Bon Jovi med lite hjälp av disney soundtrack!


Snart kommer hjärtat hem!
Kan inte förstå att man kan tycka om någon så fruktansvärt mycket.. älskar mitt liv ihop med han, och jag får inte nog av att skriva om det heller..
Men jag är sååå jävla lycklig om man nu får svära..
Jag får vara mig själv, plus att vi kan knäppa oss utan att behöva tycka att den andra är pinsam.
Vi skiter i om vi gör bort oss bland folk, det är sån jag är att kunna vara lika knäpp och galen med den jag älskar som bland folk!
För en gång skull är jag mig själv! Take it or Leave it! that´s it!
Och att jag har funnit så fina vänner här nere gör inte saken sämre.. men jag önskar att få en bredare vänskap med flera underbara människor i sommar, för snart är det vår och sommar, värme och mys!


Aja nu ska jag inte babbla mera ska fortsätta vara duttig innan min MAN kommer hem:D

Kommentarer
Postat av: Malin

haha va fan jag är väl inte knäpp :P

2010-01-11 @ 16:24:20
URL: http://malinlindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se