Jahapp..

Jag har inte hört av mig här på ett par dagar, pga att jag har jobbat sen i söndags så åkte jag på feber.
Låg i feber hela dagen i går, men igår kväll var vi och käkade middag med Jannes släkt. det var myspys.
I dag är det lite bättre ingen feber, men väldigt hängig fortfarande..
Men sov nog bort den i går, haha sov till och från hela dagen igår.
Och sovit till halv elva i dag.. så önskar att den har flugit sin kos.
Har diskat i dag än så länge, sen blir det att gå igenom kylen om jag orkar blir så himla matt i kroppen så fort jag gör något.
I helgen blir det jobb för hela slanten, Jobbar och jobbar och jobbar.. men det är skoj det med.. kommer nog vara rätt trött på måndag iaf:D
Nej nu ska jag försöka ta tag i nått här hemma..
Nu vet ni att jag lever, men det är knappt känns det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se