15 december

Idag är jag ledig som alltid på onsdagar.
Har hunnit med lite iaf. Har rensat ur garderoben, ätit frukost, städat, hämtat Jacob och kört han till hans mor och bror.. :)
Men just nu är jag själv hemma, tror nog att Herr don juan Knutsson kommer till mig så småningom när han vaknar. Vilket kan bli när som.. haha:)
Har helg jobb framför mig, ganska skönt faktiskt.
Får la se vad som händer mer i helgen. Men får nog bli en lugn kväll.
Nästan bara en vecka kvar till julafton, galet vad tiden går. Två veckor kvar till ett nytt år, fan vi är redan inne i 2011 snart! och hoppas på att det året har mer att ge än detta.
Fast mycket har hunnits med detta året med. Många förändringar!
Igår blev det 6 timmars övertid på jobbet, sen var det bara hem och inte göra något med mig själv.. var rätt skönt faktiskt.
Måste verkligen lära mig att vara lite själv, går ganska bra men som sagt upp som en sol och ner som en pannkaka som jag brukar säga.
Får la se vad resten av dagen har att erbjuda hoppas på något skoj!
Saknar er min familj! :)
Är bra sugen på att ta en sista minuten och bara dra och vara borta 2 veckor har ju som sagt semester 2 veckor mellan jul och nyår!:)
Nej nu får ni ha det så himla bra!

Kommentarer
Postat av: P

Saknar dig vännen....

2010-12-21 @ 17:45:03
Postat av: Anna Lundin

Saknar dig med pappa!

2010-12-23 @ 09:19:49
URL: http://annaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se