Mitt i natten

och jag kan inte sova.. men det är väl som vanligt, hur trött som helst men kan inte sova verkligen.. skit tråkigt men så är det..
Undra om jag hittar någon att gå på bio med i morgon, är så sugen på att gå på bio..
Ska bli skönt att bara ta det lugnt!
I dag har jag varit hos läkaren och tagit lite  EKG- och blodprover, för att kolla upp mina hjärtklappningar och bröst smärtor, det låter värre än vad det är..
Men det har gått tre veckor nu och dags att kolla, men EKG:t såg fint ut nu är det bara provsvaren på blodet kvar. Det ska nog inte vara några problem.
Men nu är det kollat iaf!
Undra vad jag sa hitta på nu då?!
kanske spela lite mer spel på facebook men vi får la se vad som händer och fötter..
Tjingeling Cykel pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se