Helgen är kommen..

Förjävla fint, ska bli så jävla skönt att åka till jönköping i morgon.. Bara jag får upp grabbarna grus i tid.. haha
Men ska bli så underbart och träffa min älskade tvilling och själ igen!
Det behöver vi båda tror jag..
Nu ska jag snart gå och sova.. Men lite mer nördande blir det nog innan sängen..
Var och kollade på Karate Kid i dag på bio med sötaste Amanda, en väldigt skoj och trevlig tjej som jag har börja hängt med lite här..:D Jävlar vad bra den är! måste se den igen snart:D
Hm sen har jag fått kontakt med min gamla barndomskompis och bästa bästa vän Patrik igen..
Hjälp vad länge sen det var jag träffade honom, och oj vad jag saknar honom.
Han berättade att hans mamma har en tavla på han och mig när vi tar studenten.. Galet vad det har gått fort.. ¤ år sen tog jag studenten, och har inte träffat honom på snart 3 år.. jag minns faktiskt inte sist jag såg honom.
Men jag ska upp till sthlm snart och träffa dig vännen! Lita på det!
Nej nu ska jag göra något jag är väldigt dålig på.. TA DET LUGNT! hahaa
sen blir det natten för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se