Nej usch och fy..

vad dålig jag är på att skriva här, men har varken haft tid eller lust eller ork att skriva..
Har jobbat väldigt mycket nu på slutet.. Längtar verkligen till semester i sommar..
Jag har som sagt jobbat och jobbat, sen har jag gått upp i tjänst menar alltså mer tid mera pengar, så jag är väldigt nöjd.
Sen är det inte fy skam att skatten kommer snart heller, men jag hade nog räknat med mer pengar än vad jag fick.. men men så är det väl.. ska väl vara glad att jag inte fick betala tillbaka något.
Sen är jag väldigt glad att mitt lån försvinner nästa måndag, och en rad andra kostnader som jag har sagt upp som jag inte behöver. Duttig!
Så då blir det ändringar i budgeten, mera pengar på ett annat konto! wiiie!!
Ja, sen har ju påsken varit här och vänt också även i år, men jobbade då vart ledig på lördagen tidigare än beräknat pga att min kropp sa i från tror jag. Rösten försvann helt, så vart inget jobb.
Tackar Chefen som hoppade in för mig, tusen tack.. rösten var inte sig lik förens i måndags.
I söndags så var vi och käkade middag hos nära vänner, jätte mysigt var det sorry bara att jag vart så jävla trött.
I måndags så åkte vi till Jönköping till min älskade tvilling syster, och var där till i dag.
Hur skönt som helst, göra allt och inget.. har haft underbart, vi var ut igår och hade skoj.
Men det är alltid skönt att komma hem till sin egna säng! Ska bli underbart!
Om ca tre veckor kommer min kära mor med sambo hit och tvillingen och pojkvän!
Ska bli hur kul som helst! längtar efter dom tok mycket.
Nej, nu ska jag bara ta det lugnt, för i helgen blir det jobb igen. Och på lördag slutar jag 18 så kanske man ska titta in på jobbet och kanske ta ett glas vin på uteserveringen om det blir fint väder dvs..
Älskar min Jan banan! han är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se