Lunch ala anna!

Japp i dag ska ni får höra på maken jag har har lärt mig att äta fisk,  men fisken måste vara tillagat på något sätt alltså inte rå någonstans då kan jag äta! haha
i dag blir det:
Lax med blomkol och broccoli.. snacka om tråkig, men jag orkar inte göra något annat, och det är nyttigt.
Blomkol och broccoli är det ju järn i iaf någon av dem, Och fisken sa man alltid att man fick bra syn av när man var liten. Vet dock inte hur mycket man ska tro på´t!
Snart klar med tvätten då är jag klar med allt förutom två saker..
Plantera blommor, och jobba, sen är jag färdig för den hära dagen! haha=)
Men det är långt tills dess!
Men nu ska jag äta lunch!
Vill att det ska vara kväll nu så jag får gå å sova så de kan komma i morgon galet vad jag saknar alla! hehe.
Nej, slut babblat och tjatat!Hej hopp
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se