Lördag.!

Japp det är lördag och jag är ledig.
Skönt med att vara ledig en helg faktiskt!
vi får se vad jag hittar på, jag ska iaf förbi bolaget och köpa mig en flaska rosé tror jag.. men sen måste jag får mannen ur soffan så vi kan äta någon mat innan han drar till jobbet.
Han jobbar ju mellan 15-23 hade uppskattat om han varit ledig men han är ju ledig med oss/mig på valborg.
Och då vet ni ju vad som händer! hehe=)
Nej nu måste jag ta mig i kragen och klä på mig kläder och bege mig ut!
Torkar bort gruset ur ögonen och sätter dit tandpetare och håller mig vaken!
Blåser storm här i dag föresten så jag tänker nog ta bilen fram på stan om jag ska få vara kvar på denna lilla plätt! annars kanske jag gör som nalle puh och flyger upp upp och i väg! haha
puss kram på er i dag, kanske kommer mera inlägg sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se