Kvällen..

Japp  nu är det allt kvällen för mig iaf, kastar in handduken och myser ner mig i soffan eller sängen får se vad det blir med den jag älskar och rår om mest. Förutom familjen.. hihi..
Har varit och jobbat, det har gått väldigt bra har fått mycket gjort vilken gör mig nöjd med mig själv.
Pappa sötaste pappa ringde mig också, och kolla så allt är bra.
Han hade läst i bloggen och vart orolig.
Men pappa det är ingen fara, jag lever men som sagt livet är en ända stor berg och dalbana man kan inte vara glad och positiv hela tiden.
Men nu börjar det bli lite bättre iaf, jag funderar nog mycket det är nog därför det är som det är!
Haha men det börjar gå åt rätt håll!
Nu väntar jag på kärleken, han studsar nog in när som helst, så jag ska stänga av detta nu så ha det så bra så hörs vi och syns vi.. föresten är det någon som läser min blogg förutom MAMMA och PAPPA haha:D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag läser din blogg!! Tittar nog in dagligen måste jag säga! ha nu en finfin helg, så får vi hoppas på massvis sol.... kram Camilla

2010-04-16 @ 13:27:45
URL: http://frufransila.blogg.se/
Postat av: Cornelia

här uppe i fjällen sitter allt en liten tös och läser din blogg..:P

2010-04-17 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se