fy bubblan!

Usch igår nej men allt har  varit bra under dagen sen när jag kommer hem i från jobbet, med cykeln och motvind OCH regn snubbla jag upp för trappan och kändes som jag skulle slänga mig rak lång på golvet men jag klarade mig. Men inte trodde jag att man kunde ha sån dålig kondis! hahaah!
Men sen kom den tragiska nyheten att min kära bästa vän C,J har åkt av vägen med lastbilen och jag helt förstörd hemma trodde att det hade slutat riktigt j*vla illa. Men tackar gudarna och den ängla vakten du har min kära vän.
Fy helvete usch vad jag svär men ni som är i dalarna har säkert sett bilderna i tidningen i dag. Både i falukuriren och dala demokraten och aftonbladet såg jag nu..
Skräms inte så igen.. usch  och fy, trodde det var kört!
Men du lever, och det är jag super glad över! tack tack tack!
Men i dag är det onsdag, haha jag höll på att skriva torsdag.
Men i dag är det onsdag iaf! haha jobb i kväll. Sen hem och mysa ner sig i soffan med han! mitt hjärta!
ska nog hämta ut det sista paketet också om det har kommit och om jag orkar gå utanför dörren när det regnar! haha
HA det så bra! kanske skriver sen!
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se