11 eller..

11 men teoretiskt sätt är kl över 24 när detta kommer vara uppdaterat på blogg:en så då är det alltså 10 dagar kvar, tills jag träffar mamma och Christer, Malin och Jesper å sen får vi inte glömma hundarna!
Längtar så det gör in i min kropp.
Sen längtar jag efter sommaren men det vet ju alla att det är ju dom två sakerna jag har tjatat om i ca en månad nu! haha..
Men jag längtar längtar längtar i massor..
Till helgen eller i början på nästa vecka så ska vi plantera blommor till våran balkong, puls färska kryddor och sånt liknande som luktar gott!!
Har även vart och kollat på lite ute möbler, och en uppblåst bar madrass som bara är att ta fram och stoppa en sladd i väggen så pumpar den upp sig själv! hur gött som helst!
Har haft en väldigt skön helg, igår söndag så var jag men några nyfunna underbara människor till vänner och "grillade" och bara pratade. Hur skönt som helst att jag har verkligen börjat få riktiga vänner.
Efter ett år nu som jag firar den 20 april nu alltså när klockan har slagit över till 00.00.
Galet ett helt år har gått och jag har bott i denna lilla underbara stad, lärt känna nya människor och har underbara jobb!
Saknar mina vänner hemma en aningens bara, men jag hoppas att de vågar ut ur sina iden snart när de får sommar känslor.
Nej god natt, och sov gott vänner och familj!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag o Jesper längtar som f*n också. Vi funderar på att komma på torsdagen, är de ok? Puss

2010-04-20 @ 09:32:21
URL: http://malinlindalundin.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

helt oki ska kolla om jag kan byta bort den! hehe:D men annars jobbar jag bara 18-22

2010-04-20 @ 09:53:45
URL: http://annaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se