Mysig

Mysig dag igår, men börja dagen med att åka till bolaget och köpte skumpa, sen bar det av till blomsteraffären och köpa 5 rosor som står för , "jag gör allt för dig" och det gör jag också!
Sen drog jag till Jobbet för att lämna dem, så skicka en av tjejerna jag jobba med att lämna dem..:D

Sen drog jag till mitt andra jobb och jobbade fram till åtta, vi var ute och lekte i snön, målade och donade..
Sen åkte jag hem och så gick vi för att käka middag..
Sen hem och dricka skumpa och mys..

Tänkte jag skulle sova ut i dag på morgonen, men chefen ringde på O Bar och berättar att hon har skurit sönder halva handen så hon undra om jag kunde jobba på måndag, sa att det var oki. så blir ledig samma dag som jag åker till dalarna.., så nu längtar jag extra mycket..

Nej nu ska jag vila lite.. vi hörs senare!

Linda du vart skiiiiiiiiiiiit snygg i håret:D ska till frissan på måndag, får se vad som händer..=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack=)

2009-12-17 @ 08:32:49
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se