Hellooo! brottom och mycket att göra..


Japp, jag har precis kommit hem i från jobbet, allt har gått bra..
Vart lite dåligt uppdaterat i helgen, men man glömmer av sånt när man har såå trevligt och mysigt med sina nära och kära!

Igår satt vi i en bil stortsätt hela dagen kändes det som.
Sen när vi kom hem var det meningen att vi skulle tvätta, men det orka vi inte så vi låg på soffan hela kvällen..
Skönt som attan, vi kollade på Harry Potter nr 6..
Sen somnade jag på soffan, sedan vart det sängen.

Och i morses var det sååå himla skönt att ligga kvar i sängen att jag höll på att bli sen till jobbet,  men jag klarade mig..
Har jobbar hela dagen, men nu är jag hemma har hunnit diska, tvättar för fulla muggar, och packar om till idre..
Maten står på spisen, nu väntar jag på att min karl ska komma hem..
I dag blev det kokta potatisar med fiskbullar på våran meny.

Ska kolla över packningen en gång till, sen blir det mys och försöka slappna av tills man ska sova, och sedan upp och jobba igen, sen i väg vid fyra tiden till IDRE:D wiiieee!
Ska bli skoj.. undra om kiken är öppet i morgon..=) hehe
Kommer väl vara som en död fisk! haha
Men nyår kommer att firas i idre iaf!
Kommer mera bilder efter att jag tagit mig till idre.. hinner inte med att lägga in det nu.. puss hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Pappiz

Hej alla snötroll. Börjar få lite resfeber. Vill du skicka din o Malins mail adresser.

Gott Nytt År till er alla

Kram P

2009-12-30 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se