HEEEEEEEEJ

I dag är jag på bättre humör och har mycket mera energi.. med lite sömn och sol går allt mycket bättre med livet tycker jag..
Nu är det inte såååååååååå himla långt kvar.. galet vad jag tjatar om det.. men det är ju så att jag verkligen längtar hem.. behöver min dos av fina dalarna..
5 dagar tills jag åker... 6 dagar till julafton:D wieeeeeeeeeeeee

Sitter och pratar med malin på msn och hon har lagt ut världens "finaste" bild på mig på hennes blogg... fy farao!


Och jag har energi till att både jobba, tvätta, städa och laga mat i dag, det är mer energi jag har haft på en vecka..
Men nu vet jag att det lider mot sitt slut så kanske är därför!

Ska sitta och rocka på tåget upp till borlänge när jag åker upp...
Kommer sitta och sjunga på tåget.. LALALA
Folk lär väl tro att jag är helt jävla blåst:D
Men jag vet vart jag har fått det i från*MINA KÄRA FÖRÄLDRAR* hahaa
Kommer väl säkert få kommentarer för det:D haha

PAppa har du varit ute och läst nått du har inte lämnat några spår..
NEj nu ska jag dansa vidare i lägenheten, och hoppas på att jag har fått rent lite så jag kan klä på mig sen när jag ska till jobbet..
Undra om jag ska gåå och sola lite, skönt det med.. men kommer aldrig bli lika brun som pappa så lika bra att jag skriver det nu, för annars ska han försöka mäta om vem som är brunast.. orka..!:Dhahaha

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tjenà. Mina barns beteenden är inte genetiskt betingade. Det är miljöpåverkan!

Kram P

2009-12-17 @ 15:02:52
Postat av: P

Glömde tacka för dom söta bilderna. Tänkte använda dom som underlag för en tatoo när jag kommer till Smui!

2009-12-17 @ 15:05:06
Postat av: Anna Lundin

haha vilka bilder? hm det är inget miljörelaterat.. det måste ha något genetiskt:D

2009-12-17 @ 21:25:00
URL: http://annaludde.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vilka bilder?? Se ovan ^^

2009-12-18 @ 07:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se