Söndag

Japp, vaknade kl 05.45 av host attack ab! inge skoj, gick och la mig i soffan så hjärtat fick sova vidare utan mitt hosteri.. vakna av att det var någon som kom och bar mig ifrån soffan till sängen igen för att det var så tomt antar jag i sängen..
Somnade om typ en liten stund sen har jag hållt mig vaken sen halv tio tror jag.. frukost, dusch och promenad med hundarna har jag hunnit med..
Men nu väntar jag på att hitta på något annat om hjärtat blir piggare dvs! Hoppas på det.
Men det är ju trots allt söndag och man behöver inte göra så mycket.
Riktigt höst väder ute med, kyligt och lite rått, solen syns inte till..:( men då kan man hitta på saker inne..
Hoppas på att jag blir friskare i veckan då jag ska jobba i stortsätt hela veckan..
Så försvinn förkylning försvinn!
nej nu ska jag inte tjöta hål i huvudet på er men nu har jag skrivit idag igen iaf.:)
Saknar er där hemma i lidköping och kommer sakna er massor när jag har flyttat upp med! <3 Alla verkligen!
Ha en fortsatt trevlig söndag..
Ps. tror säkert hälften av er där hemma i lich är bakis idag.. :) eller hur frugan?;)

Kommentarer
Postat av: Mich

HAHA jaaa jävlar här är man bakis :P Saknar dig! <3

2011-09-18 @ 12:30:18
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se