Sälen.. <3

Japp, tog min resväska och min lånade bil och for upp till fjällen för att mysa lite med hjärtat.
Åkte efter jobbet igår vid 20.30 och hade så jäkla tråkigt hela vägen upp till Lima då det brann i handeln yey men tråkigt för dem men yey för mig som inte hade sett ett ända djur eller något på vägen upp dvs 40 mil med tråkighet.
Hade ju dock min telefon, men det vart ju lite action när jag kom till lima..
Men sedan for jag vidare till godingen som satt i trucken och vänta på mig vid jobbet. Skutt in med mitt kärringarsle in i trucken och åka truck ett tag.
Sedan hem och försöka somna.. somna nog inte förrens vid 05.30 i morses och upp 09.30 och ska iväg på intervju.. Då ringer de och bokar av fullt kaos.. men det gör inget, jag har fått en ny tid nu..
Så nu tar vi nya tag!
Japp nu ska vi ta och packa in oss och åka upp till hundfjället och hälsa på min far en sväng för att sedan ta oss ner till rättvik för helgen!
ska träffa  mamma min också tänkte jag, sen följa med på lite jakt i morgon med godingen!
Men nu får ni ha det så bra så länge så hörs vi! pusssar och kramar ifrån höstiga fjällen!
för idag är det inte mer än 9 grader ute... MYS!

Kommentarer
Postat av: Mich

Ni är så söta ihop frugan! Underbart att höra att du har det gott, saknar dig! <3

2011-09-04 @ 21:54:51
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se