Höst!

Ja men nu  kan man verkligen säga att hösten är här, alla träden börjar skiffta färg, det är nollgradigt på nätterna.. Förkylningarna är är=( men annars är hösten underbar!:)
Sitter faktiskt i Fiskarheden och ska på intervju i helgen så jag hoppas att detta går vägen!
Är nervös som attans måste jag säga faktiskt, men jag hoppas verkligen att jag får det jobbet jag vill ha!:)
Sitter här och dricker mitt te äter mina smörgåsar och dricker juice och hoppas på att jag blir frisk snart. Inte min grej att vara sjuk har jag märkt.. Idag ska jag INTE låsa in bilnyckeln i bilen så vi får åka till rättvik.. för det gjorde jag igår så det behöver jag verkligen inte göra igen.¨
Idag ska jag göra lite av det jag tänkte göra igår men hoppas det är bättre lycka idag. Proppa i mig några ipren och sen så får jag ta tag i dagen..
Ikväll blir det bio mys med Fredrik!!:) Det blir Jägarna 2 mys pys! längtar!
aja nej nu måste jag ta och göra något annat..:)
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mich

Myyys på er två! <3

2011-09-16 @ 11:24:04
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se