Mitt i natten tajm

Japp det är det nu. Har tydligen kommit in i en sån tid nu där jag inte kan sova när jag ska.. Konstigt hur kroppen beter sig. Men det är väl mycket tankar som snurrar med, flytt och sluta jobb, börja nytt jobb, lämna vänner och många andra saker.. Det känns väldigt skumt måste jag säga, och visst det har kommit lite tårar nu på slutet. och det känns väldigt välbehövligt. Det var ju ett tag sen jag verkligen var ledsen så det ska ju ut har jag lärt mig. Bara ca två veckor totalt på mitt jobb kvar, känns väldigt mysko.. Aja skit samma.. länge sen jag skrev, för sist jag skulle skriva då funka det inte.. så jag sket faktiskt i det. Tycker om min Fredrik mycket.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se