känner mig..

Väldigt kluven idag, jag har verkligen insett att jag ska flytta och känner både lycka och sorg.. Ledsen för att flytta ifrån alla underbara människor här nere. Men lycka för att komma hem till mitt älskade dalarna. Men tankarna snurrar och tårarna kommer, jag vet inte vad jag brottas med egentligen.. fy bubblan, länge sen jag kände en sån här frustration.. Vill egentligen bara lägga mig och sova igen detta å vakna upp och allt är bra. Nog för att det kommer att bli bra men just nu vill jag bara gråta och försvinna. Men är väldigt lycklig över det jag har! Galet vad man kan känna många saker samtidigt. Jag är väldigt glad att jag har en sån underbar familj och vänner som står mig väldigt nära!:) Sedan har jag Fredrik och han tycker jag som sagt mycket om! Kan säga att jag älskar alla mina fina vänner och många har en speciell plats i mitt hjärta. Nu är det ju inte mer än en månad kvar sen flyttar jag.. Galet, och hoppas verkligen att ni kommer upp och hälsar på mig!:) Jag kommer att komma ner och hälsa på JAG LOVAR PÅ MITT LIV! Aja ha en bra dag nu alla.. många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se