Transtrand mitt nya hem!

Japp så är det allt, har installerat mig här i transtrand ganska bra.
Flyttade hit i tisdags med många blandade känslor. Men tar en dag i taget! Kan inte göra annat!
Jag har nu under denna vecka även hunnit med att besöka de jobb jag har fått för att få någon hum om vad jag ska göra..
Väntar även massor på att snön ska komma, men ser fortfarande inget spår av den. Dock sprutar de snö på fjällen för det är så pass kallt! Yey!;)

Saknar mina finaste vänner i lich och mitt gamla jobb med min underbara kollega och brukare!:) ni finns alla i mitt hjärta dygnet runt jämt! Kommer ner och hälsar på den 24 november då ska jag försöka hinna med så mycket som Möjligt!<3

Idag har vi faktiskt målat om i hallen vilket blev kalas snyggt riktigt nöjd men det är Fortfrande mycket kvar att göra! Men ska bjuda på någon bild om det går! God natt på er alla för nu är det nana dags! Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se