God morgon:)

God morgon god morgon
Hm ligger fortfarande kvar i min säng och drömmer om att det ska vara drivvis med snö ute men ikke.. Den lyser med sin frånvaro.:(
Nu har jag snart packat upp allt nödvändigt och så blev farstun och hallen super bra! Är nöjd som attans!:) bilder kommer!:)

I morgon beger vi oss till Rättvik för att tillbringa veckan där, Fredrik är ju ledig så då åker vi dit. Måste få en mor och dotter dag/dygn med! Saknar mamma och mina syskon men nu är det inte så långt, bara till min tvilling men hoppas på att se henne med snart!:)

Idag är det ingen vanlig dag det är ju fars dag idag! Grattis pappa på fars dag! Älskar dig och tack för hjälpen med allt!:)

Nu blir det att gå upp och mysa ner sig i soffan lite och kolla på något mysigt på tv:n kan inte sova mer ändå!:) tjingeling cykel pling!:)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Saknar dig frugan <3

2011-11-14 @ 16:33:42
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se