Wendsday, and work work!

Japp, nu tar vi stegar upp och lägger i en extra växel!:)
Städa står på schemat när jag har skrivit klart här, Möte vid två.. sedan jobb halv fyra till halv åtta..
Sedan hem och försöka sova, sen upp och jobba i morgon igen!:)
Men i morgon kommer vännen, och jag skiter i om vad DU tycker! han har varit min vän i urminnes tider och får göra precis som han vill, då han är en vuxen människa.
Och kommer alltid finnas och ställa upp för min allra bästa vän, Punkt!



Aja, men längtar sjukt mycket till lördag då jag har jobbat klart alla mina arbetspass!:)
Då blir det party med Frugan och vännen min! kommer bli sjukt skoj!:)
Hittade mitt öl spel också.. så Frugan du vet vad du har att förvänta dig som vanligt på fredagar och lördagar i mitt tempo=)
Kommer bli azum! sen är det personal fest på söndag också, jag vet inte hur jag ska orka med:) men det får väl bara gå helt enkelt!

Vännen min och godingen kan jag väl säga har farit till USA nu och kom fram igår, så nu är det lite ensamt här hemma, men WTF han kommer ju hem på måndag förhoppningsvis! Så nu jävlar Island håller du dig i skinnet!:)Fick ett sms tidigt i morse att de hade det bra! och såå!:) så blev lite glad faktiskt!:) Ha det så jävla azum nu vännen, det är du värd!
Nu måste jag städa för snart måste jag dra på åmöte och jag vet inte riktigt vart jag ska:D hahahaha snart är det sommar och sol, och har massor att göra i sommar! Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Mich

Haha åh öl spel!! Kommer gå löst i helgen :D tjoho!! Puss fruga

2011-05-25 @ 15:10:48
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/
Postat av: Michelle

SVAR: DU kan vara fin frugan! På fredag kommer jag dirr efter jobbet så väntar jag hos dig :D <3

2011-05-25 @ 22:48:29
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se