nu har jag fått tillsägelse igen;)

Men nu fick jag detta av Michelle min ny funna vän, som läser min blogg i smyg..
Jag ska bättra mig jag lovar.
ÄR fortfarande vaken och borde igentligen sova, men har inte kunnat. Vänt dygnet helt och ändå har jag bara jobbat en natt..
Men så är det ju har man vänt det är det ju omöjligt att vända tillbaka det, men måste ju det då jag jobbar 10 på söndag morgon igen.
Hm men snart ska jag lägga mig, då kommer min knäppa vän och hämtar mig så jag kan sova gott och inte får mardrömmar. Om spöken och skit:) hahahaha.
Smart drag där av Anna och Micha att dra igång en skräck rulle mitt i natten.. NOT har varit livrädd sen hon gick hem till sin kusin och sov. HAHA.
Sjukt vad skönt det är att vara hemma igen, och få träffa sina vänner, få tillbaka vardagen igen.
Men det är ju inte lång tid kvar nu tills vi drar på SWEDEN ROCK och jääääääääääävlar vad skoj det ska bli :)
Längtar till nästa vecka, dock kanske inte arbets veckan men tills min vän kommer och hälsar på mig!
Plus att det blir party här med Micha! och min vän..:)
Kommer bli super skoj.
Dock åker Herrn till USA men det är han fan värd, hoppas att han får super skoj! Det unnar jag fan honom, han åker på tisdag:) men är inte borta så länge.
(han umgås jag nästan dagligen med, hur ska detta sluta ;) knäppo, men skoj har vi)
Ack så roligt jag hade helgen som var nu, träffade nya som gamla vänner, hade sjukt skoj.
Älskar livet när det är så här att man träffar nya människor som gamla vänner som man mött. Jag är knäpp och ni får ta mig för den jag är, alla mina vänner är knäppa vi är som en ända stor familj! Sen har man några vänner som ligger en lite närmre till hjärtat och ni vet vilka ni är! tack för att ni finns!
Jag kommer skriva om turkiet resan när jag orkar!
Men hade väldigt skön semester och hade verkligen semester med pool häng och öl med goda vänner och sis!:)

Kommentarer
Postat av: Mich

Ääääntligen uppdaterad ;D Haha inte så smart att kolla på skräckis så sent när man är så rädd som vi xD Cleveeeer! Not. Överlevde promenaden hem i alla fall ;) Helgen var awesome och tackar ännu en gång för det :)) Du är bra söt du Fru Lundin :)) Pusselipuss!

2011-05-19 @ 11:19:48
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se